عرض مسرت و تبريک
واحد صلح جو حکيم زاده واحد صلح جو حکيم زاده

با وجوه تمام آگاهي يافتم که زمينه اتحاد دوباره دو سازمان سياسي که زماني چون دو مغز بادام در يک پوست گل کرديم،شگفتيم و با دريغ که از هم ريختيم،فراهم گرديد است.اميد اين خبر خوش رهگشايي باشد برای ساير سازمانهای سياسي همرزمان وفادار مان که در چوکات سازمانهای جدا و پراگنده اما بخاطر يک آرمان مقدس(وحدت ملي،دموکراسي،ترقي اجتماعي) مي رزمند.

تجربه سالهای مبارزات سياسي درون مرزی و برون مرزی نشان داده است وقتي اين امر به کمال خواهد رسيد که هريک از اين سازمانها بالای منافع شخصي و موقف سياسي و حزبي خود پا بگذارند و در مورد منافع مردم و حزب به معني واقعي کلمه با تمام خرد و نيرو و با مساعي مشترک بنام رنجهای بيکران زحمتکشان افغانستان نسبت به هروقت ديگر صرف مساعي نمايند.

شرط مروت اين نخواهد بود درين موقعي که در کشور رنج . درد گرسنه گي،قحطي،بي امنيتي،قتل و کشتار،چوروچپاول،تجاوز و بي حرمتي،انفجار و انتحار بيداد مي کند ضرورت يک رهبری سالم تشکيلاتي،سازماني،سياسي نه برای قدرت و بخاطر قدرت بلکه در ميان مردم و برای مردم مژده شادباش داشته باشيم.زيرا بي تفاوتي و دست زير الاشه نشستن گناهي است نابخشودني.

آناني که ايمان به آينده،عشق به مردم،شوری در سر و سوزی در جگر دارند درطن راه پرافتخار رسم خود را ادا مي کنند.

اعتقاد و باور کاملا دارم که تلاش و تشريک مساعي صادقانه و بدون ريا همه همرزمان پيکر استوار ح.د.خ.ا(حزب وطن)که به قيمت قرباني و خون های ريخته شده هزاران هزار پاسدار وفادار آن شکل گرفت،به قيام رسيد و بالاثر شرايط ناگوار حاکم از هم پاشيد با کار مشترک و در وجود يک سازمان فراگير با قامت سربلند و استوار بار ديگر از ميان مردم ستمديده کشورعزيزمان سربلند خواهد نمود،چون وحدت و اتحاد تمام نيروهای چپ و دموکراتيک در يک خط واحد ضامن پيروزی،مؤفقيت و تأمين صلح و پايان جنگ،بي عدالتي و ستم ملي،آزادی،حاکميت ملي و تماميت ارضي کشورما است.

به اميد وحدت هرچه فشرده و ارگانيک همه نيروهای چپ و دموکراتيک

 

فبروری2009 آلمان


March 2nd, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها